Asertivita a komunikace v náročných situacích

„Nikdy se nehádej s hlupákem, lidé okolo by mohli zapomenout, kdo je kdo.“ (anglické přísloví)

V kurzu se zaměřujeme na konkrétní situace z pracovního nebo osobního života účastníků. Naučite se asertivní techniky zvládání konfliktů. Budeme trénovat, jak komunikovat v náročných situacích, jak předat efektivní zpětnou vazbu, jak zvládat emoce. A také jak být empatický a budovat a udržovat vztahy

 

"Lektor je příjemný, zcela srozumitelný, čitelný, sympatický. Pomohl mi uvědomit si a správně pojmenovat typy chování a ukázat způsob, jak pracovat s lidmi. Zjistil jsem, v čem občas chybuji."

(Rostislav, Bekaert) 

Další hodnocení kurzu účastníky naleznete zde...

Termín:1.1. - 31.12.2023
Místo konání:Spartakovců 6014/3, Ostrava - Poruba 708 00, případně u klienta
Lektor:

Adam Wojtovič

Jakub Řeřicha

Kód kurzu:23-AKNS-1
Přínos:

Přínos kurz pro účastníky:

naučíte se

  • jaké jednání je asertivní, agresivní a pasivní a na co je dobré si v komunikaci dávat pozor
  • jak lépe zvládat vlastní emoce i emoce druhých
  • lépe reagovat na námitky druhé strany a kritiku (oprávněnou i neoprávněnou)
  • techniky předávání skutečně efektivní zpětné vazby na vynikající, průměrný a podprůměrný výkon
  • a také to, jak aktivně pracovat s empatií a zvládat náročné situace v komunikaci
Skupina:

skupina 8 - 12 účastníků

Rozsah:

Obsah: 


Asertivita

  • test vlastního komunikačního stylu
  • asertivní, agresivní a pasivní styly komunikace
  • rozbor praktických situací z pracovního/osobního života
  • asertivní techniky zvládání konfliktů a možné způsoby reakce na náročné situace

Komunikace v náročných situacích 

  • postoj k řešení konfliktů
  • zvládání emocí
  • reakce na námitky a (ne)oprávněnou kritiku
  • efektivní kritika – jak sdělit „nepříjemné“ zprávy

Efektivní zpětná vazba

  • ukážeme si, jak správně chválit a k čemu je to dobré
  • praktické situace a nácvik předávání zpětné vazby na vynikající, průměrný a podprůměrný výkon
  • workshop – podávání negativní zpětné vazby jako formy rozvoje a sebereflexe druhé strany – práce s kritickou proměnou

Zvládání emocí

  • empatie, budování a udržování vztahů
  • aktivní naslouchání bez předsudků a emocí
  • použití empatických projevů v komunikaci

 

Dvoudenní intenzivní trénink v čase 9.00 – 17.00 hod pro 8 - 12 účastníků.

Cena za kurz: na vyžádání

Kontakt

Napište nám


Přihlášení do databáze